Copyright © 2010 Wojciech Czajkowskimailto:czajkowski.mac@gmail.com?subject=shapeimage_1_link_0


Przewodowa fala świetlna halogenowa Typ 22/3

testowana zgodnie z niemieckimi przepisami














Przewodowa fala świetlna Kaskada,
ksenonowa 12 Volt


    1. Lampa klasy L2H zgodna z normą EN 12352

    2. Zestaw składa się z 1 lampy matki i 9 lamp córek połączonych kablem

    3. Pierwsza lampa (lampa matka) kontroluje pracę wszystkich pozostałych lamp

    4. Każda lampa wyposażona jest w światło pozycyjne

    5. Soczewka o średnicy 200mm

    6. System posiada 2 tryby pracy - całodobowy i nocny

    7. Źródło zasilania - akumulator podłączany do lampy matki

    8. Uchwyt umożliwiający montaż praktycznie na każdej skrajni U21 (42 mm Ø, 40 x 40 mm)


Przykłady zastosowania

    1. na skrajniach drogowych U21

    2. prowadzenie ruchu w miejscach budowy





Bezprzewodowa fala świetlna BakoLight
LED/S GPS


    1. Lampa klasy L7 zgodna z normą EN 12352

    2. Źródło światła - jedna dioda LED

    3. Średnica soczewki 200 mm

    4. Lampa wyposażona jest w odbiornik GPS umożliwiający niezależną synchronizację lamp w każdym miejscu na świecie

    5. Fala świetlna składająca się z maksymalnie 10 punktów

    6. Możliwość zastosowania jako pojedyncza lampa ostrzegawcza


Przykłady zastosowania

    1. na skrajniach drogowych U21

    2. prowadzenie ruchu w miejscach budowy




Bezprzewodowa fala świetlna TaperLamp
626-C LED

testowana zgodnie z brytyjskimi przepisami


    1. Lampa klasy L2L/L4 zgodna z normą EN 12352

    2. Lampa przystosowana do montażu na pachołkach

    3. Soczewka o średnicy 186 mm wyposażona w pierścień odblaskowy

    4. Każda lampa uruchamiana jest osobno i może być wykorzystana jako pojedyncza lampa ostrzegawcza

    5. Stabilna synchronizacja lamp dzięki zastosowaniu wiązki podczerwieni o zasięgu do 10 m

    6. Lampa wyposażona w światło pozycyjne

    7. Włącznik uruchamiający lampę automatycznie po nałożeniu jej na pachołek


Przykłady zastosowania

    1. na pachołkach drogowych

    2. prowadzenie ruchu w miejscach budowy